29 Aralık 2008 Pazartesi

Bay bayyy...


Demirören döneminde yaptığımız sayısız başarısız transferden biri Ali Tandoğan.Rıza hoca döneminde gelmişti takıma ki onun geldiği dönem tarihimizin en kötü transferlerimizi yaptığımız dönemdi.Seba döneminde bir oyuncunun Beşiktaş forması giyebilmesi için sadece iyi futbolcu olmasının yetmeyeceğini karakter yapısı olarak ta Beşiktaş'ın değerlerine uyması gerektiğini öğrenmiştik.Şimdi dönüp bir 15 sezon önceki topçularımıza bi de şuan ki futbolcularımıza bakıyorum da arada dağlar kadar fark var (futbolculuk olarak değil) bu farkı yaratan sayın başkanımıza da selamlarımızı (!) ve sevgilerimizi (!) gönderelim yeri gelmişken, 2010'a kadar hiç bi yere gitmiyorum demiş bu arada.Hani hiç birini yapamadı ama her maç gol atan asist yapan bi oyuncu olsa da bir 'hiç'tir benim için A.Tandoğan, her maç kendini yere atan rakiplerle gereksiz yere sürtüşen bi adamı nasıl sevsin ki bu taraftar ? Bi de çıkmış utanmadan 'Beşiktaş taraftarı keşke beni içine sindirebilseydi' dedi, tamam da güzel kardeşim sen o çirkeflikleri yapmasan bu taraftar da seni içine sindirirdi yani merak etme.Neyse senin gibi bi oyuncu için çok bile yazdım, yolun açık olsun diyelim biz yine formaliteden.

Hiç yorum yok: