26 Aralık 2008 Cuma

Biri ayakkabı fırlatsın şunlara ne olur !


Bir alt postta bi toplantının hiç bi halta yaramayacağını söylemiştim ama içimde bi acaba da yok değildi hani, belki bu sefer doğru bişeyler yaparlar diyerekten geçtim tvnin başına ve izlemeye koyuldum.Önce Y.D. çıktı karşımıza, bütün bu yapılanların Fulya Projesi kıskançlığından olduğunu söyledi, sanki 20 yıldır Fulya varda onun yüzünden oluyor herşey.Neyse sonra bi tv belirdi kenarda ve başladılar 'oynatmaya' görüntüleri analiz etmek içinde K.Öner geldi.Bu kadar mı kötü bi organizasyon olur arkadaş, görüntü var ses yok, basın toplantısından önce bi kontrol etmez mi insan onu.Görüntülerde Beşiktaş'a yapılan haksızlıklar ve rakiplere kazandırılan puanlar gösteriliyordu ama gel gör ki bir yandan görüntünün ilerlemesi bir yandan K.Öner'in açıklama yapması nereyi takip edeceğiz ulan dedirtti basın toplantısını izleyenlere, neyse ki K.Öner mükkemmel (!) anlatımıyla bizi tv ye yöneltti.Bi insan bu kadar mı iki cümleyi bi araya getiremez bu kadar mı saçma şeyler konuşur görüntüler üstüne.Senin bu görüntüler üzerine konuşma yapacağın belli değil mi ? ''Biz bunları aslında şey etmiyoruz'' ne anladınız bu cümleden ? Ben hiç bişey anlamadım valla ama bu lafı en az 3-4 kere söyledi.Basın toplantısından önce bi kere izlesen şunları şunları söyliyeyim desen ve çıkıp takır takır konuşsan olmaz mı ? Görüntülerde Türk Futbolunun gördüğü en büyük kazık olan 92-93 sezonundan bahsedilmiyor, rakiplerin aldığı onca haksız penaltı varken gidipte penaltı olup olmadığı tam belli olmayan Arda'nın pozisyonunu almakta ayrıca bi saçmalık.Gs maçından sonra belliydi bu toplantının yapılacağı, 5 günde bu kadar mı hazırlık yapılmış yani dedirtti bize o video, pes ! Bu muhteşem görüntülerden sonra tekrar assolist geldi sahneye ve devam etti incilerine, ''Başkanları tribünler değil genel kurul belirler'' dedi, doğrudur ama seni göreve getiren de o tribünler olmadı mı sayın başkan ? Siz istediğiniz kadar tribünde bi tarafınızı yırtın gitmiyorum demeye getirdi lafı.Burda suçlu başkan değil, suçlu onca yapılan hataya rağmen ''yönetim istifa'' diyemeyen bazılarının !! Onlar kendilerini çok iyi biliyorlar.Daha sonra İnönü Projesinden falan bahsedip bitirdi toplantıyı Y.D. Adı üstünde basın toplantısı ancak ''Sadece 3 soru alacağım'' diye tutturdu kendisi, ulan madem o kadar adam oraya sana soru sormaya gelmiş, soruları dinleyip adam gibi cevap versene.Son soru soran (yanılmıyorsam Sabah'tan Fatih Doğan'dı kendisi) çok güzel bi soru sordu ancak lafı adamın ağzına tıktı başkan.Bu toplantı neden yapıldı, ne için yapıldı, ne işe yarayacak çok merak ediyorum.Dediğim gibi azda olsa ümidim vardı ancak bunun boşa olduğunu gördüm toplantıyı izleyince.Bu başkan gitmez ve bizde bu safsataları daha çok izleriz bu gidişle, Allah sabırlar versi hepimize...


Bi Muktadar El Zeidi de bizim basınımızdan çıksaydı keşke de, çıkarıp ayakkabısını Y.D.nin suratında patlatsaydı keşke...

Hiç yorum yok: