14 Aralık 2008 Pazar

El Freni !


Bi futbolcunun bi maçta bi tane olumlu hareketi olmaz mı arkadaş, adam bunu başarabiliyor ya.Her aldığı topu rakibe verdi, bütün hızlı atakları saçma pas tercihleri ile heba etti, ceza yayı önünde aldığı güzel pasların hiçbirini olumlu değerlendiremedi, rakibin ataklarını kesmek desen hak getire vs. Bir ön liberoda olması gerek herşey Cisse'de yok ! 2 senedir orta sahamızın neden yol gçen hanına döndüğünü anlamak için ilk incelenmesi gereken futbolcu Cisse'dir, sezon sonunda sözleşmesi bitiyor, inşallah Fransa'ya geri döner !

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bu yoruma katılmam imkansız. gösterişsiz bir futbolcu ama onun olmadığı, her maçın kaybedilmesi bir tesadüf olmasa gerek! milletle 2 ya da 3 tane bu tip oyuncu varken beşiktaşta tek olması adamı günah keçisi haline getirdi. bknz. fb maldonado, josico, selçuk gs mehmet topal, mehmet güven, linderoth, ayhan, ts selçuk inan, hüseyin cimşir, ceyhun. Bu takımlar aptal mı en önemsiz maça bile, iki bu tip adamla çıkıyolar? Çünkü günümüz futbolu artık orta sahayla kazanılıyo.

ikincisi ligin en çok top çalan futbolcusu.( beşiktaş ligin en çok ikili mücadele kaybeden takımı, baş sırada bobo delgado serdar özkan geliyo) rakamlar asla yalan söylemez. bilgi sahibi olmadan, yorum yapmayalım.

saygılar

carlito dedi ki...

Ligin en çok top çalan oyuncusu olduğunu bilmiyordum ancak bu istatistik bile bana Cisse'nin iyi topçu olduğunu göstermiyor, tek olduğu konusunda sana katılıyorum U.İnceman ile beraber oynarken çok daha iyiydi ancak yine de yeterli görmüyorum kendisini, daha iyi bi ön liberoyu hak ettiğimizi düşünüyorum...


Okuyup yorum yaptığın için çok teşekkür ederim, iyi veya kötü her türlü eleştiriyi önemsiyorum...