26 Aralık 2008 Cuma

Masayı Boşaltın Başkan Masaya Yumruğunu Vuracak


Hakem hatalarının ayyuka çıktığı haftada sıcağı sıcağına açıklamalar yapan büyük (!) başkanımız yaptığı açıklamaları az görmüş olacak ki ''Perşembe günü çok önemli açıklamalar yapacağız'' dedi, açıklama Cumaya kaydırıldı, bugün saat 14.00'da basın toplantısı ile bu önemli şeyleri açıklayacak.İnandırıcılığını bu kadar kaybetmişken kime neyi inandırcak kime neyi dayatacak çok merak ediyorum, göreve geldiğinden beri yapacağım dediği hiç bişeyi yapmadı yapmayacağım dediği herşeyi ise yaptı.Sözünü yiyen, olmadık yerde olmadık şeyler konuşan, küfür eden, 'Beşiktaşlı Duruşu'nu eylemleriyle eritip yok eden, koskoca Beşiktaş'ın saygınlığını yerlerde süründüren bi adamdan çıkıpta mevcut durum karşısında mantıklı şeyler yapmasını da beklemiyorum açıkçası zaten.İçimde %1 ihtimal de olsa bi istifa umudu besliyorum ancak bu yemekteyiz yarışmacılarının yemekleri beğenmelerinden bile zor bi ihtimal.Çok merak ediyorum bunca olan şeyden sonra hiç düşünmüyor mu sayın başkan ''acaba benim de hatalarım var mı'' diye ? Hiç sanmıyorum açıkçası, suçu hep dışarda aramaya alıştı çünkü, 3 Lig takımlarının başkanları bile takımlarına daha iyi sahip çıkıyorlar.Aziz Yıldırım-Adnan Polat-Sadri Şener oturup ''Bu Beşiktaşı nasıl bitiririz'' diye kafa patlatıp bi yol arasalar Demirören'den daha fazla zarar verecek bi yol bulamazlar.Başkanım Allah'ını seversen git tüpünle gazınla ilgilen bizi rahat bırak ne olur.

Hiç yorum yok: