21 Ocak 2009 Çarşamba

Appiah'ın Alex Versiyonu

Alışkınız Fotospor'un saçma sapan transfer haberlerine tabi ki ama bu sefer ki farklı. Transferde adı geçen oyuncu (De Guzman) mutasyona falan uğramış olacak ki, gazete onu anlatmak için 'Appiah'ın Alex Versiyonu' tanımlamasını kullanmış. Sanırım Appiah gibi güçlü aynı zamanda da Alex kadar yaratıcı demek istemişler ancak benim bildiğim De Guzman ne Appiah kadar güçlü ne de Alex kadar skora katkı yapabilen bi oyuncu. Yarın öbürgün Galatasaray'a 'Popescu'nun Sol Ayağına Hagi Çarpmışı ' Beşiktaş'a da 'Guinti'nin İçine Sergen Girmişi' gibi topçular transfer ederlerse şaşırmamak lazım.

Ön libero alabilmek için nasıl yapsakta yabancı kontenjanını boşaltsak diye yırtınan Beşiktaş'ın yabancı bi forvet alacağını iddia etmek hangi mantığın ürünüdür ya biri bana anlatsın lütfen, resmen insanlarla dalga geçiyorlar.

Ya Kaka'yı alamayan M.City'nin Arda'ya yöneldiği haberine ne demeli, bu haberi oraya koyan adamın zekası 5 yaşından beri gelişmiyor heralde.

Çok merak ediyorum ciddiye alıp okuyan varmıdır bu paçavrayı. Sende okumuşsun ki haber yapıyorsun diyenler olabilir doğal olarak, kuaförde sıra beklerken elime ne geçtiyse okuyorum valla bu da araya karışmış işte. Yoksa para veripte okunacak bi halt değil.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Gerçekten şaka gibiler. Ortaya nasıl böyle bir iş çıkarabiliyorlar anlayamıyorum. Elinize sağlık