15 Ocak 2009 Perşembe

Bırakın Artık Şu İşleri


TFF'nin yeni transfer edilen oyuncular hakkında ki prosedürünü çok merak ediyorum.Acaba futbolcu doğduğunda hangi takımlı olduğunu belirtmek zorunda gibi bi madde falan mı var çok merak ediyorum.Eskiden imza törenlerinde söylenirdi şimdi adı o kulüple anılan oyuncu hemen ben zaten doğuştan o takımlıyım yahu diyiveriyor.Annenizin karnında iç organlar mı örgütlüyor sizi şu takımı tut bu takımı tut diye anlamıyorum ki.Küçükken şu takımı tutardım de geç, hatta onu bile söyleme ne gerek var.Gel adam gibi topunu oyna sevdir kendini, böyle klişe laflara insanların karnı doyalı bi 10-15 sene oldu.Yusuf'un ardından yeni transferimiz Erkan Zengin'de 'doğuştan Beşiktaşlı' doğduğu müjdesini vermiş, nasıl rahatladım bilemezsiniz, şimdi kesin her maç 2 gol 3 asist falan yapar bu.Aslında kabak Erkan'ın başına patladı ama futbolcularımızın kronik sorunu bu, futbolda büyük konuşulamayacağını öğrenemediler bi türlü.Erkan yurtdışında doğup büyüyen bi oyuncu burayı bilmez büyük ihtimalle yanında yöresinde bulunanlardan birisi demiştir böyle böyle de diye.Onun söylemleri üzerinden bu rahatsızlığımı belirtiyim dedim.

Hiç yorum yok: