20 Ocak 2009 Salı

Deportivo İstedi Ama Gitmedim

Fanatik'te çıkan İbrahim Üzülmez menşeili habere göre sezon başına Deportivo kendisi istemiş ama uyum sorunu yaşayabileceği için gitmemiş...

Eğer bu transfer bir şekilde gerçekleşseydi Deportivo benim için Dünya'nın en değerli takımı olurdu, büyük minnettarlık duyardım valla adamlara. Merak ettiğim şey ise şu, kim yapıyor kardeşim Deportivo'nun transferlerini ? Başka adam mı bulamadınız hacım, Dünya'da topçu mu tükendi de geldiniz bunu buldunuz. Bi düşünsenize, Deportivo'ya imza atmış İ.Üzülmez ve ilk açıklamaları ''Abidal'den iyiyim''

İ.Üzülmez'in jübile maçının oynanacağı gün benim hayatımın en mutlu günü olacak...

3 yorum:

Ömer dedi ki...

Turk bayraklari, El Turcos denmeleri filan nedeniyle zaten seviyorum adamlari. Herhalde bu transfer gerceklesseydi bir de formalarini alirdim.

Turgay Keskin dedi ki...

İbrahim Üzülmez futbolu bırakmayacak gibi, Mustafa Denizli gurbetçi bir sol bek transfer edebileceklerini söylemiş, gerçekleşse keşke..

MOURINHO dedi ki...

Deportivo'ya imza atmış İ.Üzülmez ve ilk açıklamaları ''Abidal'den iyiyim''


haha harikasın:)