10 Ocak 2009 Cumartesi

Gözümsün


Finaller nedeniyle 4-5 gündür yazamadım bişeyler, ders çalışmaklave sınavlara girmekle geçen bu bi hafta da hakkında yazılacak pek çok haber çıktı ancak en önemlisi elbette ki bu.Hatta yılın en önemli olaylarından biridir Frederic Oumar Kanoute'nin yaptığı bu güzel hareket.Eğer Allah yetenekvermiş olsaydı da futbolcu olsaydım, her maçta böyle sosyal mesaj veren bi t-shirt giyer, gol attıktan sonra formayı çıkarır gösterirdim (hayale bak yanlız, futbolcu oldum forvet oldum üstüne her maçta gol atıyorum) Bu hareket nedeniyle sarı kart vermek ve onunla da yetinmeyip 3 Bin Euro para cezası vermek hangi mantığın ürünüdür anlamadım.Kaka gol attıktan sonra Hz. İsa'ya olan sevgisi hakkında yazılar yazan t-shirtlerle şov yaparken veriliyor mu acaba bu cezalar ? Helal olsun Kanoute'ye kendine yakışanı yaptı, zaten severdim kendisi ama bu yaptığı hareketin ardından gönlümdeki yeri yice yükseldi.Bundan sonra adamım sensin Kanoute.

Hiç yorum yok: