19 Ocak 2009 Pazartesi

Podolski Yuvaya Döndü

Konuya uygun daha güzel başlıklar bulunabilirdi ancak ben bu yuvaya dönme klişesini çok sevdiğim için kullanmak istedim. Bana sorarsanız çok bile sabretti Bayern'e Podolski, bu kadar yetenekli bi oyuncu olmasına rağmen bir türlü ilk 11'in değişmez ismi yapmadılar çocuğu.Bugün yarın ayrılır derken Köln'e transfer olduğunu öğrendik.Avrupa'nın dev takımları alır diye bekliyordum ben açıkçası, çok şaşırdım parladığı takıma geri dönmesine.Bir diğer şaşkınlığı da bonservis bedelini öğrenince yaşadım, bu müthiş yetenek sadece 10 Milyon Euro bedelle transfer edilmiş ! 3 Milyon Euro'da yıllık alacağı ücretmiş. Yanlış hatırlamıyorsam Köln'den Münih'e 10 Milyon Euro'ya transfer olmuştu 2006'da şimdi aynı ücrete geri döndü. Sürekli oynayabileceği bi takıma gitmesi hem kendisi için hem de futbolseverler için çok önemli, eğer iyi bir form yakalarsa sezon sonu olmadı gelecek sezon tekrar büyük bi takımda bulur kendini.

[Futbolcu olsam şöyle bi pozum olsun çok isterdim, bayılıyorum tam topa abanırken çekilen resimlere]

Hiç yorum yok: