14 Şubat 2009 Cumartesi

Milan Baros

Kaleci Ömer ile Baros'un arasındaki mesafeyi görüyorsunuz değil mi, bu andan sonra kalecinin oyuncuya müdahale edip düşürme şansı var evet ama öyle olmuyor, kendini yere atma konusunda Arif Erdem'in tahtına göz diken Baros bir adım daha atıyor ve hooop Antalya Atatürk'ün güzelim çimleri ile buluşuyor. Bu sezon ki 8. sarısı olmuş, 8 kartın tamamı hakemi aldatmaya yönelik hareket, topa elle müdahale ve hakeme itiraz. Baros bunu her maç yapıyor alışkanlık haline getirdi artık ben ayıplamıyorum. Beni rahatsız eden nokta başka, kendini yere attığını bile bile ellerini iki yana açıp 'ben ne yaptım ki' bakışı atmıyor mu işte beni sinir eden bu. Ulan ahlaksız madem böyle bişey yapıyorsun dön arkanı git pişkin pişkin itiraz etmek te ne. Allah senin gibileri ıslah etsin ne diyelim. Ligimiz de çok var çünkü senin gibilerden.

4 yorum:

franchi dedi ki...

tabii bu yorumu yaparken ömer'in sağ eliye baros'un soluna doğru yaptığı müdahaleyi görmezden gelmemek lazım..

carlito dedi ki...

Hocam pozisyonu her açıdan defalarca izledim kesinlikle bir müdahale yok

Ömer dedi ki...

Baros pislik oyuncu olarak tanimlayabilecegimiz gruba gayet uygun biri. Bugun bir kez daha gostermis kalitesini,karakterini.

pclion dedi ki...

Müdahele net bir şekilde var, biz de izledik pozisyonu. Esas mesafe bu kadar uzakken Baros'a yumrukvari bir müdahele yapmak Ömer'in niyetini açıkça ortaya koyuyor...