28 Mart 2009 Cumartesi

Aman Hocam Ağzından Yel Alsın

Mustafa Denizli yönetime 'yeni bir İ.Üzülmez bulmamız lazım' demiş. 9 yıldır bu bölgeye transfer istemeyen hocaları(Del Bosque hariç) düşününce Mustafa hocayı tebrik etmek lazım ama hocam neden 'yeni Üzülmez' tanımlamasını kullanıyorsun. Ya yönetim seni ciddiye alıp gidip Üzülmez'in aynısında bi tane bulurlarsa, aslında bizim yönetimin daha kötüsünü bulma potansiyeli de yüksek ama Dünya üzerinde Üzülmez'den kötüsü de biraz zor bulunur yani. Sözleşmesi sezon sonunda bitiyor ve benim en büyük hayalim gerçek oluyor bu yaz inşallah; İ.Üzülmez'in jübile maçı ! Biletler ne kadar pahalı olursa olsun gider izlerim valla o maçı, benim için ŞL finalinden bile daha büyük bi hayal çünkü. Umarım hocanın isteği doğrultusunda değil tam tersi doğrultuda bi adam bulurlar, biz de yıllardır kangrene dönen bu bölgeyi kurtarırız. Bu arada Üzülmez'in ülke için hayati önem taşıyan bi maçta ilk 11 çıkması da futbolumuzu sorgulamamız açısından önemli. (Şimdi ben yazdım çıkar hayatının maçını oynar :) )

Hiç yorum yok: