30 Mart 2009 Pazartesi

Görmemişin Oğlu Olmuş...

Napmış, tutmuş şeyini koparmış. Aguero'nun ki de o hesap. Güneşi Gördüm'ü izlemeyen kalmamıştır heralde, ordaki Ramo'ya benzetiyorum kendisini. Kardeşim çocuk daha kırkı çıkmadan maşallah bizim topçuların 35 yaşında ancak görebildikleri stadların hepsini gezdi. Aslında bu yönden kıskanmıyor da değilim ha veleti. Ulan bi de topçu olmuyormuş, herkesi ters köşeye yatırıp sanatçı falan oluyormuş, hemde şu futbolu 'banal' görenlerden oluyormuş ne bomba olur ya, bütün Dünya'nın hayalleri suya düşer be. Neyse herkesin çocuğu kendisine bize karışmak düşmez. Gezdir ciğerim ne kadar stad varsa gezdir, Ankara 19 Mayıs'a falan da bekleriz.

Hiç yorum yok: