4 Mart 2009 Çarşamba

Kabak Çiçeği

Sivasspor'un 4 gün arayla oynadığı iki Fener maçına çıkana kadar Ligde ve Kupada oynadığı 27 maçta yediği gol sayısı sadece 17 idi. Yani maç başına 0,6. Böyle bi takımın iki maçta 7 gol yemesini hangi özlü sözle açıklayacaksın acaba Socrates Bülent ?? Ligin en iyi savunmalarından birini yapan Sivasspor'un iki maçta kabak çiçeği gibi açılmasını hangi saçma cümlelerle açıklayacaksın çok merak ediyorum. Milletin yediği golleri sayana kadar aklın sıra laf sokana kadar kendi takımına bak biraz. Bu arada senin takımın derken Sivas'ı kastediyorum, karıştırma sonra....

4 yorum:

RMC dedi ki...

Bülent uygundan reklam kokan harektler.

bu adam sivasın sempatisini bitiriyor bende.

her maçtan sonra tüm kanallara çıkıyor.

yakında seda sayan da görürseniz şaşırmayın :)

Adsız dedi ki...

o hala fenerin askeri bülent !

chito

muhder dedi ki...

ligin ilk yarısında Fener'e çelme taktığında nerelerdeydiniz? sanki kadıköy'de 4 yiyen sadece sivas'mış gibi. bülent'i ben de çok sempatik bulmuyorum ama sahada çok hırslı bir sivas vardı özellikle kupa maçında ama kimse Fener iyi oynadı demiyor sivas yattı diyor. e peki bu arkadaşlar yukarıya oynayan takımlardan hangisinin kadıköyde çıkabildiğine de bi bakıversin.

carlito dedi ki...

Benim yazımda Sivas yattı gibisinden bişey okudun mu ??

Benim anlatmak istediğim çıkıpta bizim 8 yememizle aklı sıra dalga geçeceğine kendi takımına bakması...

Her maç savunma yapan takım 8 puan gerisinde olan takımla arayı 11 puana çıkarmak için mi oynar yoksa farkı korumak için mi oynar bunu da düşünmek lazım.

Yukarıda ki takımların Kadıköyden çıkabilme konusunda ise kendi tuttuğum takım adına konuşuyorum, çok açık ve net söylüyorum iki senedir Fener hakemler sayesinde elimizden kurtuluyor kendi evinde...