9 Mart 2009 Pazartesi

Racon Kesmiyorum Kafa Kesiyorum

Dünya'da kaç tane futbolu vardır ki kendisine faul yapan oyuncuyu kafasını koparmakla tehdit eden ve buna rağmen hala saygı ve sevgi görmeye devam eden. Bu adama kızmıyorum ben, yaptığı onca çirkefliğe, ırkçılığa, hakarete, küfürbazlığına vs. rağmen başımıza çıkaranlara kızıyorum. Adam Milli Takım kaptanı yahu ! Böyle bi adama bırakın kaptanlığı Milli Formayı giydirmek bile büyük yanlış. Pascal Nouma'nın yaptığı malum hareketten sonra tefe koyup yollattıranlar bu çirkefin yaptıklarına karşı neden sessiz kalıyorlar ?? Ha ama pardon bunun dokunulmazlığı vardı dimi; FT Dokunulmazlığı. 3 hafta sonra oynayacağımız İspanya maçlarında yine kaptan olarak çıkacak takımın başında bu adam. İnsanı futboldan soğutuyor bunun gibiler. Bir insan iyi futbolcu olabilir ama önce adam olmalı bana göre, böyle maganda gibi sağa sola saldırarak nereye kadar. Allah ıslah etsin koçum seni ne diyim.

Bu arada kırmızı kart pozisyonunda hakeme 'deli' işareti yapan Roberto Carlos'a helal olsun diyorum. Bundan sonra hakeme kart göster işareti yerine bu hareket yapılsın ne de olsa bu harekete bi kart falan gösterilmiyor !!

Resim footballlove'dan alıntıdır, sormadan aldım kusuruma bakmasınlar...

6 yorum:

Şairler Parkı dedi ki...

Dokunulmazlıkları var onların çünkü. Çünkü Carlos gayet sempatik, gayet tecrübeli, Real Madridr görmüş adam ya her şeyi yapabilir, serbest.

Emre desen Türk futbolunun prensi zaten. Ahlak abidesi...

Ege

Turgay Keskin dedi ki...

Milli takım kaptanı artık Tuncay Şanlı..

Gokhanson dedi ki...

artık fatih hocanın yardımcılığına yükselir..kol geçirdi kaptan oldu...şu alexin caqrlosun luganaonun kart görmemeleri de çok ilginçtir.

stalker dedi ki...

yardımcı hakeme su attığı zaman da çok sempatik, zararsız filan demişlerdi carlosa. tolunayı günahım kadar sevmem ama iyi posta koydu. sen kimsin ki elin teknik direktörüne el ense çekeceksin. adını kullanarak insanları alttan alta ezmeye çalışıyor carlos. emre mevzuuna hiç girmiyorum bile. ne mal olduğunu iyi biliyoruz.

Muzo B dedi ki...

foto icin not dusmen yeterli carlito. sevgiler..

Kartal Bafiler dedi ki...

Resim çok komik yalnız :)
Emre ise hiç bir zaman değil komik futbolcu bile olamadı bence.