3 Mart 2009 Salı

Tamam Sensin

Sizi bilmem ama ben bu adamı acayip uyuz oluyorum. Her hafta yaptığı birbirinden alakasız ve içi boş açıklamaları ile Süper Lig'in filozofu olma yolunda ilerliyor. Neymiş efendim 7 yerlermiş 6 yemezlermiş 9 yerlermiş 8 yemezlermiş. Vay anasını be ! Ne kral takımsınız yahu siz hayran oldum valla size bu açıklamalardan sonra helal olsun. Sen ona buna laf atmayı bırakta her maç gavur gibi kapanan takımının Fener maçında neden kabak çiçeği gibi açıldığını anlat. Bu konu hakkında da bi özlü sözün vardır heralde. Yediğin 4 golü Beşiktaş'a Galatasaray'a laf çarparak mı savunacaksın. Tüm Türkiye'nin sempatisini kazanan bi takımı kendi dangalaklığınla yok edeceksin en sonunda. Koca karı gibi konuşacağına takımına bak biraz fino. Ha bu arada unutmadan söyliyeyim; Dunga'dan bile kötü giyiniyorsun !

7 yorum:

Chao Grey dedi ki...

Dunga bunun yanında Armani kalır anasını satıyım.

Bay Kerahet dedi ki...

ya sinirlerimi hoplattı ...

neyse, küfür etmicem.

taksim dedi ki...

Öküz olmayacan arkadaş, bakıcan bi kendine, dediklerine.. ben ne diyorum lan dicen..
öküz seni..

Kartal Bafiler dedi ki...

Gazı alınacaklar listesinde bir numaradır kendisi.

Şairler Parkı dedi ki...

Fotosentezi bir tek bitkiler yapmıyor işte.

Ege

123golyetmez dedi ki...

La havle vela kuvvete, deyip Sivas'taki maçtan sonra neler diyecek onu bekleyelim...

Berke dedi ki...

Fatih Terim'den daha antipatik olmayi basarabiliyor.