8 Mart 2009 Pazar

Trabzonspor Forvetleri

Bu kadar çok pozisyon bulup maçı gol atamadan tamamlamanın sorumlusu tabi ki beceriksiz forvetlerdir, özellikle de Umut Bulut adında ki çenesi ayaklarından çok çalışan 'kazma'nındır ! Trabzonspor şampiyonluk yolunda ki rakiplerimizden, tabi ki gol atamamaları işimize geliyor ama bir yandan da acıyorum yahu bir futbolsever olarak. Bu kadar net goller nasıl kaçar be hacım, yazık değil mi o topu oraya getiren adama. Her gelen top gol olacak diye bişey yok ama sizde biraz abartıyorsunuz yani, son bi kaç haftadır Trabzon'un maçlarını 90 dakika olarak izliyorum, gol kaçırma konusunda Gökhan'la Umut büyük yarış içindeler. Takımda ki düşüşü klasik Ersun Yanal takımı işte gibisinden tezlerle açıklayabiliriz ama bu iki kardeşimizin de bunda büyük payı var. Bi Fatih Tekke olsa şu takımda eminim şuan açık ara lider olurdu Trabzon. Bu adamlarla işleri zor, attıklarının 5 katını kaçırıyorlar. Bu arada bi kaç kelam da Trabzonspor taraftarı için etmek lazım, bi ara kendimi Beşiktaş maçında sandım, bu kadar mı (ç)alıntı olur bi takımın tezahüratları, insan biraz bişeyler üretmek için uğraşır yahu. Başta üzülüyorum dedim kaçan goller için ama şimdi fikrim değişti, kaçırın anasını satiyim iyi oluyor :)

1 yorum:

Bay Kerahet dedi ki...

aynennn katılıyorum. bu kadar kazma olunmaz ki (:

http://golsuzesitlik.blogspot.com/2009/03/gokhanumutersun-cercevesinde.html

dedim valla aynısını (: