11 Nisan 2009 Cumartesi

Aman Haaa !!

Kocaeli maçı geçtiğine göre artık Bursa maçı için konuşma vakti geldi. Bu bir hafta boyunca bu konu o kadar çok konuşulacak ki, ortalık karışmadan ben görüşlerimi açıklayayım diyorum. Bursaspor'un Beşiktaş gibi büyük bi camianın adını kullanarak reklam yapma hevesi olmasa şimdiye kadar bu konu çoktan kapanırdı ama kavganın bitmesi işlerine gelmez. Bizi şikeyle maç satmayla suçlayanların bugün ne yapacaklarını göreceğiz Ankaragücü karşısında. Neyse şimdi konumuz bu değil. Konumuz rakip taraftar gelmelimi gelmemelimi. Benim cevabım çok açık ve net: Gelmeliler ! Evet ilk adımı biz atmalıyız büyük olarak, yoksa Bursa'nın çocuklukları ile uğraşmaktan çözülmeyecek bu iş. Çözüm için gelmeliler diyorum ama bu maçtan sonra ki ilk iç saha maçımızın Fenerbahçe ile oynanacak olması insanın burnuna pis kokular getiriyor. Bu maça gelecek olan Bursalılar büyük ihtimalle rahat durmayacaklar ve olay çıkarmak için kışkırtmak için ellerinden gelen ne varsa yapacaklar. Şampiyonluğa koşarken böylesine önemli bi derbiyi seyircisiz oynamamak için oyuna gelmemek lazım. Aslında İstanbul Emniyetinin bu işi kazasız belasız atlatmaya gücü yeteceğini bilsem hiçbi kaygım olmayacak ama onlara olan güvenim geçen hafta itibariyle bitmiş durumda. Bu anlamsız kavganın bitmesi için ilk adımı atmalıyız dedim ama işin birde bu boyutu var işte. Şimdi çık işin içinden çıkabilirsen. Ben her ne karar çıkarsa çıksın tüm Beşiktaşlıları şağduyuya davet ediyorum, oyuna, kışkırtmalara gelmeyelim. Üzerimize oynanacak oyunlara karşı sağlam duralım. 3-5 kopuğa adamlık öğreteceğiz diye takımımızı yakmayalım. Hele hele klavye başında ''asarız keseriz boğarız'' türünden giderlerden uzak duralım, gereksiz gerginliğe neden oluyor zira bu tür söylemler. Umarım kazasız belasız bi maç olur yoksa yazık olur...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

@Bizi şikeyle maç satmayla suçlayanların bugün ne yapacaklarını göreceğiz Ankaragücü karşısında

gördün mü?

carlito dedi ki...

Eee ne var bunda, utanmam mı gerekiyor şimdi benim ??

İki takım yıllardır birbirine yatmıyor mu ??

Bu sene de varsın böyle olsun, ne Bursa Avrupa kupalarına katılabilecek ne de A.gücü ligde kalabilecek.

Ama o işi de bi kalıbına uydurur o Gökçek, Ankaraspor'u kapatır A.gücü'ne verir hakkını, bişeyler yapar illa ki, masa başı oyunlarına alışkınlar ne de olsa.