7 Nisan 2009 Salı

Noolur Düşmeyin !

Şikenin ve maç satmanın ülkemizde ki en önemli temsilcilerinden biri olan A.Gücü küme düşme hattında kendine yakışan güzel bi yer edinmiş durumda, düşebilir de düşmeyebilir de belli olmaz ne de olsa alışkınlar matematiksel olarak küme düşüp saçma sapan uydurmasyon işlerle lig de kalmaya. Kalan 8 hafta da BJK, FB ve GS ile oynayacakları 3 maç olduğunu düşünürsek ligde kalmaları hiçte kolay olmayacak. Bu hafta sonu karı-koca (hangisi karı hangisi koca bilmiyorum valla) bi güzellik yaparlar diyecektim ama Bursa kendine Avrupa'ya gitme gibi kendileri için Kaf Dağının ardında olan bi hedef koymuş, belli mi olur belki de kardeşliği bozarlar bu hedefleri için. Süper Ligimizi bu yüzden sevmiyorum ben ya, iki galibiyet alan Anadolu takımı hemen Avrupa semalarında uçmaya başlıyor, fazla uçmayın düşersiniz ona göre.

Konu nerden nereye geldi, esas konumuza dönelim. Efendim başta da dediğim gibi A.Gücü düşme tehlikesi ile karşı karşıya. Cehennemin dibine kadar yolları var beter olsunlar diye beddua ederken bi anda kendileri ile yaptığımız maçlar zihnim de canlandı. Biraz hafıza biraz mackolik arşivi derken son 7-8 sezon da yaptığımız maçların sonuçlarına ulaştım. 16 maçta sadece 2 beraberlik alabilmiş zavallılar. Altımızdan çıkmıyorlar anlayacağınız. Ben şimdi neden böyle bi takımın düşmesini istiyim ki. Geliyorlar vuruyoruz gidiyorlar vuruyoruz. En son Daum'un ikinci döneminde yenebilmiş zavallılar bizi. Hani Kemal Sunal'ın bi filmin de (Yanılmıyorsam Şark Bülbülü filmiydi) Mazlum diye bi herif vardı ya, gazino sahibi abimiz ne zaman kafası bozulsa onu haşat edip rahatlıyordu işte bu da o hesap. Velhasılı kelam ben istemiyorum kardeşim düşmelerini, böylesi kolay kolay bulunmaz değerini bilmek lazım.

Hiç yorum yok: