15 Nisan 2009 Çarşamba

Sen Raul'dan 10 Kat Daha Yeteneklisin

İ.Akın Raul'dan 10 kat daha yetenekli bi oyuncu desem bana ne dersiniz ?? Büyük ihtimalle cevabınız 'sen ne içtin' olur heralde. Peki ya yıllarca Raul'un hocalığını yapmış olan hem de en verimli olduğu dönemlerde bunu yapmış olan Del Bosque dese ne dersiniz. Dün SKY Türk'te Total Futbol adında bir program vardı, ilk kez rastladığım bu program da sunucu anlattı bu olayı, onun yalancısıyım ben. Del Bosque 2004'te bize geldiğinde bir gün antrenman sırasında Akın'ı yanına çağırmış ve idölünün kim olduğunu sormuş 'kimi örnek alıyorsun' demiş, Akın'da buna 'Raul' diye cevap vermiş. Del Bosque'nin cevabı ise 'Biliyormusun o senin yeteneğinin 10'da 1'inde bile değil' O dönem Del Bosque'nin en güvendiği isimlerden biriydi 19 yaşında ki İ.Akın, müthiş çıkışı herkesi şaşırtmıştı ve aynı oranda da sevindirmişti. Çok şeyler bekliyorduk kendisinden ama onun için futboldan çok daha önemli şeyler vardı, mesela at yarışı !! Yıllar önce Sergen'de yaşadığımız olayı şimdi de Akın'da yaşıyorduk. Allah vergisi yeteneğini kullanamayan, yeteneğini aklı ile birleştiremeyen ve kendini harcayan topçular listesinde ilk sıralar da yer alır şüphesiz İ.Akın. Şimdi İBB'de sürün dur, bakalım o atlar gelip seni kurtaracak mı. Yazık diyorum başka da bişey demiyorum.

2 yorum:

stalker dedi ki...

"sürünme" bizim bakış açımıza göre.. yoksa kendisi babalar gibi hayatını yaşıyordur kendisine göre. hem istanbulda yaşıyor, hem iyi kazanıyor hem de zamanında tıkır tıkır ödeniyor maaşları. faydalananlar ise atlar tabii :)

kutay dedi ki...

del bosque "sen ondan daha yetenklsın ama o çok cabaladı nerelere geldı sen de cabala ondan daha ıyı yerlere gelebılirsin" demek istedi buyuk ıhtımal..
ama türk topcusuna bunu demeyeceksın.ibrahim şöyle anladı.
"ben rauldan 10 kat daha yeteneklıyım o 10 antreman yapıyorsa ben 1 tane yaparım aynı yere gelirim, şimdi hıpodrama gideyım o zaman."