14 Mayıs 2009 Perşembe

Ah Ulan Kupa

Offffff
Neden hala gelmedi?
Yoksa saati mi şaşırdı bu hıyar?
Gerçi 26 yıldır gelmedi ama
En azından birine sorar
Müzemde bi Fortis desen yok
Madara olduk cümle aleme
Ah eşek kafam benim
Nasıl da inandım bu hergeleye?
Gelse turlara çıkacaktık
Fotoğrafını çekip müzeye koyacaktık
Kupamızı alınca çalıntı bestelerle enteresan hayallere dalacaktık
Bu tenekeyi geçen hafta denk getirip çalıntıdan düşürdük
Tüm ezikler ısrar etti
Biz de ‘’İyi olur,bize uyar’’ diye düşündük
Saat 8’de gelcekti
Bana bikaç Fortis borç vercekti
Yoksa yine karşısına Beşiktaş çıktı da onun peşinden mi gitti?
Eğer öyleyse yandık
Kartallar yine yaptı yapacağını
Hiç unutmam bir keresinde de kırmışlardı Uche’nin bacağını
Abi
Adamlarda yürek nah bu kadar
Arkada o taraftar ve inanmış çocuklar
Korkuyorum
Bi gün ya Paf’larla çıkıp makara yapacak
Ya kaleyi yine boşaltıp yeni bi rekora koşacak
Bak şimdi acıdım
Aşk olsun Fenere
Ben olsam vallahi baş edemem
Hele bir de zenciler var ki boy bıy
Allah’tan düşmanıma dilemem
Aslında iyi çocuktur Pascal
Efendi huyludur,herkesin suyuna gider
Yoksa kalıba vursan hani tek başına on tane adam eder
Bi keresinde hiç unutmam
3-5 zibidi kupaya dadandı
Pascal Ya Allah dediği gibi herifleri Fizan’a kadar kovaladı.
Aynı şehirde büyüüdk
Aynı kafadaydık
Kupayı 26 sene önceye bıraktık
Finaller ağır geliyordu
Biz başka havadaydık
En son 83’te ayrıldık
Bana babalar düştü,ona ise Beşiktaş
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Neyse bunlar derin mevzu
Anlaşıldı bu kupa artık gelmeyecek
Ufaktan yol alayım
Selçuk evde yalnız,şimdi merağından ölecek.
Gittim
Vurup kafayı yattım
Rüyamda görebildim ancak geldiğini
Ne bilirdim yolda gördüğü büyük aşkı Beşiktaş’a gittiğini
Vay be kupa
Yine mi düşüp gittin Beşiktaş’ın peşine
Dün boşuna bu kadar havalanmışım
Nolur gülme bu febeşine
Öğlen kahvede söylediler
Kupa Kartalın dediler
Ne kolay söylediler?
Sanki dev bir taş ocağını kökünden dinamitleyip üstüme devirdiler
Ah ulan Fortis
O güzelim Fenere güzel kulplarını nasıl kıyıp giydirdiler?
Yani sen şimdi gittin
Yani yoksun
Yani bi daha olmayacak mısın?
Yani bi daha rüyama gelmeyecek,bi daha final kadar yakın olmayacak mısın?
Peki beni kim umutlandıracak?
Kim rüyama girip oramı buramı kaldıracak?
Peki sen bi bu kadar daha gelmezsen Fener bu kadar babayı nasıl alacak?
Ulan kupa
Ne hayallerimiz vardı oysa?
Müzeye gidince sergi açacak,adını İlk göz ağrım Sergisi koyacaktık
Medeni Kanun kadınlara boşanma hakkı vermişti
Beşiktaş’ı boşayıp Pendik FC’ye kaçacaktık
Haftasonu seni havaya kaldırıp Boğaz yolunda o biçim fiyaka atacaktık
Ah ulan kupa
Ah ulan kupa
Şu Fenerbahçenin nesini beğenmedin de Beşiktaş’a taşındın
Ara sıra gıcıklaşırdın ama inan ki benim en kral arkadaşımdın
Ah ulan kupa
Ben şimdi o siyah beyaz resimle tek başıma ne halt ederim?
Senden ayrılacağımı sanma
Birkaç yüzyıl sürmez
Ben de gelirim
Ben de gelirim…

Forza'da buldum bu şiiri, okudukça gülüyorum gerçekten süper uyarlamışlar. Yeri gelmişken Yusuf Hayaloğlu'nu da anmış olalım bu vesile ile.

Hiç yorum yok: