22 Haziran 2009 Pazartesi

Gözünaydın Beşiktaş Sağlık Kurulu !

Bu adam için çok yürekli şöyle ciğerli böyle bilmemneli diyenler umarım görmüşlerdir gerçekleri. Zan bizi sattı Galatasaray'a gitti falan demiyorum ama bi oyuncuyu sıfatlandırırken biraz daha düşünmek gerektiğini düşünüyorum. Geçen sezon sözleşme yenilerken yaptıklarını hatırlıyordur herkes, hem 1+1 yıllık sözleşmede diretmesi hemde derin pazarlıklara girmesi içinde ne kadar büyük bi Beşiktaş sevgisi olduğunu gösteriyordu !! Bu kadar kazmalığına rağmen verdiğimiz paralara acıyorum ben, Allah'tan para falan kazandırarak gitmedi, mazallah ondan gelecek paradan da bi hayır gelmezdi sahte falan çıkardı paralar. Şuan için bizi heyecanlandıracak bi transfer olmadı ancak bu ayrılık en az bir yıldız transferi kadar sevindirdi beni. Galatasaray açısından büyük risk bu transfer, elbet vardır bi bildikleri ama piyasa da Ediz gibi Eren Güngör gibi genç alternatifler varken neden bu canlı bombayı aldılar merak ediyorum. Neyse işin o kısmı bizi pek ilgilendirmez. Hazır Eren Güngör demişken umarım Gökhan'ın yerine alırız bu genç yeteneği, Kayseri 100 Milyon da versek satmaz ya orası da ayrı konu. Sanırım Mustafa Denizli Papa Gueye isminde ısrarcı, Gökhan'ın gidişine de bu yüzden göz yummuş olabilir (Beşiktaş ayakta uyuyor hiçbişeyden haberi yok gibi yorumlar yapılıyor ama bu işten kesin haberleri vardır) Belki de Zapo'nun takımda kalmasına karar verilmiştir, ondandır bu yol veriş. Önümüzde ki günlerde bulacağız bu soruların cevabını. Başlıkta da değindiğim gibi bu transfere en çok sağlık kurulumuz sevinmiştir, onlardan sonra da her derbi de (özellikle de İnönü'de ki Fb derbileri) kanser olma tehlikesi yaşayan bizler sevindik tabi ki. Galatasaraylı arkadaşlara şimdiden kolay gelsin diyorum. Taçtan ofsayt olur mu olmaz mı bunu bilmeyen bi stoper aldınız Allah sabırlar versin.

Hiç yorum yok: