5 Haziran 2009 Cuma

Kolpa Fotomaç Durul Artık

Noooldu lan gerizekalı fotomaç, bi haftadır Topuz'u Fb'ye getiriyordun. Topuz'un ağzından söylenmiş saçma açıklamalarla iyi sattıyordun gazeteyi ama rüya bitti uyanma vakti. Hala utanmadan arlanmadan haber yapmaya devam ediyorsunuz ya ben daha ne diyim. Bile bile yalan haberler yapıp insanlarla dalga geçiyorsunuz resmen. Rijkaard'ı da getiriyordunuz Fb'ye ama ne oldu adam gitti Gs'ye. Hemde sizin Schuster'i Ramos'u getirdiğiniz Gs'ye. Her tarafınızdan yalan dolan akıyor iğreniyorum sizden. Her transfer döneminde 50 tane isim atıyorsunuz ortaya biri gelirse 'biz demiştik' diyorsunuz ne olur durulun artık !

4 yorum:

FD dedi ki...

topuz fb de

carlito dedi ki...

Adam Beşiktaşlıyım Beşiktaşta oynamak istiyorum diyor ne fbsi ?

Beşiktaşlıyım diyen adamı alıp oynatmak istiyorsanız orası ayrı.

Bonservisi almakla bitmiyor bu işler, oyuncu istemezse olmaz.

pascal dedi ki...

hocam arkadaş doğru söylemiş
mehmet bizde, topuz fenerde :D

carlito dedi ki...

Haklısın pascal ben o kısmı atlamışım :)

Zaten dün her yerde ''Aziz Yıldırım'dan Topuz açıklaması'' haberini gördüğümde bunların esas amacını anladım :)