29 Temmuz 2009 Çarşamba

Allahım Neden Bu Adama Bi Beyni Çok Gördün ?

Acıyorum vallaha billaha acıyorum ben buna. İnsanda hiç olmasa ceviz kadar beyin olur, bunda değil ceviz mercimek tanesi kadar bile yok. İlla saçma sapan bi açıklama yapacak. 6-8 yemeyip 5-7 yemeye yemin etti ya e bide sözünü tutup yedi ya imkanı yok susmaz hemen patlatmış bombayı:

Anderlecht bu gece tüm sezon boyunca etmediği kadar mücadele etti. Anlayamadım neden bu kadar koştular.

Niye olacak Bülocum tabiki teşvik primi ! Barcelona, R.Madrid, Inter, Manchester Utd. ve Chelsea kulüplerinin başkanları gizli bi mabedde toplanmışlar ''nasıl etsekte Sivas'ı ŞL'den uzak tutsak, bunlar gelirse biz ne kupa alabiliriz ne de gruptan çıkabiliriz'' demişler ve parayı yollamışlar Anderlecht'e. Yahu insan görünümlü mahluk, adamlar da senin gibi bi hedef peşindeler (hoş senin hedefin ne onu ben pek anlamadım ama) tabiki koşacaklar tabi ki mücadele edecekler. Aslında şu senin başkan olacak mafya bozuntusuna bi çıtlat sen bu olayı, tezgah mezgah bişeyler bulur belki. ''Bu UEFA bizi şampiyon yapmayacak bunu dünkü maçta anladım'' gibisinden bi çıkış yapsın. Şimdi napıyoruz peki Bülocum, cin olmadan adam çarpmaya çalışmıyoruz, adam olmadan adammış gibi davranmıyoruz ve kuzu kuzu evimize dönüyoruz ok ?













Tabi ki böyle bi açıklama yapmadı Bülo ama yapsa da şaşırmazdık hani :) Ve böyle bir yazı yazardık bu durumda.

Hiç yorum yok: