20 Temmuz 2009 Pazartesi

Sen Hiç Kartal Gördün Mü ?






Yeni sezonda giyeceğimiz formalar 3 gün önce tanıtıldı, sıcağı sıcağına değerlendirme yapmak isterdim ama ancak fırsatını bulabildim. Adidas'la olan anlaşmamız kesinleştiğinden beri Kartal Yuvasından sorumlu yöneticimiz Hakan Aksoy sürekli aynı şeyi söylüyordu: ''3 tip formamız olacak, klasik çubuklu, damalı ve üzerinde kartal figürü (ya da pençesi) olan 3 değişik tipte olacak'' Şimdi bakıyorum çubuklu tamam, tamam derken olmuş manasında değil en azından çubuklu diyince evet bu diyebiliyoruz. Damalı da tamamdır, yarış sonlarında sallanan damalı bayrak gibi olmuş güzel bi forma ancak Serdar Özkan tanıtınca bi filmi kalmıyor ki kardeşim ! Diğer iki formaya göre damalıyı beğendim diyebilirim. Şimdi gelelim başlıkta bahsettiğim esas konuya. Sayın Hakan Aksoy'a soruyorum: ''Hayatında hiç kartal gördün mü? '' Canlı kanlı görmene gerek yok en azından bi resmini falan görmüşsündür değil mi. Şu formada ki Kartal figürümü pençesi mi herneyse işte onu bana bi göstersene. İlla Yıldırım Demirören'in ekibinde olduğunu kanıtlayacaksın yani. Bi tane düz beyaz, bi tane adam gibi çubuklu bi tane de düz siyah ya da kırmızı forma yapmak zor olmasa gerek.


Bu resim forzadan alıntıdır. bu 4 formadan 3'ünü hatta 4'ünü yapsınlar satışlar patlar yemin ederim. Taraftar arada sırada farklı formalarda istiyor ama onu yaparken esas demirbaşları da unutmamak lazım. Umbro'dan benden daha fazla nefret eden yoktur ancak Umbro ile yakalanan satış rakamlarına bile ulaşamayız tahminimce. Bari antrenman ürünlerini ve t-shirleri doğru dürüst bi şekilde piyasaya sürselerde onlardan alsak.

Hiç yorum yok: