21 Ağustos 2009 Cuma

İbrahim Kaş Geri Dönüyor

Müjdeli haberi önce Ekşi Beşiktaş'ta daha sonra da DHA'da okudum. Geçen sezon biten sözleşmesinin ardından bedelsiz olarak Getafe'nin yolunu tutan İ.Kaş ile yeniden anlaşma sağlamışız. Bana göre en az 10,5 numara transferi kadar gerekliydi yedek bi stoper. Bu oyuncunun yerli olması da büyük ölçüde şarttı, alınabilecek isimler arasında adı pek geçmese de Kaş'ın geri dönmesine ben çok sevindim. 3 tane stoperle ne lig biterdi ne Avrupa ne de kupa. Yedek kulübesinde alternatif bi stoperin olması iyi oldu. Bedelsiz ayrılan Kaş'ın ne kadar bonservis ödenerek geri alındığı konusunda net bi bilgi yok henüz ama bu nedense beni şaşırtmadı çünkü bu sezon kimi aldıysak ilk etapta öğrenemiyoruz ne kadar ödediğimizi, hep bi muamma oluyor ödediğimiz bonservisler. Transfer kesinleşsin o zaman daha detaylı bi yorum yaparız, biz yine de şimdilik hayırlı uğurşu olsun diyelim.

edit:1 senelik olarak kiralamışız...

Hiç yorum yok: