4 Eylül 2009 Cuma

Adalet Mi ? Yok Canım Ne Gerek Var

Fenerbahçe'nin sahasında adam sahaya atlıyor PFDK cezayı kesiyor:15.000 TL. Beşiktaş'ın sahasında adam atlıyor sahaya ve PFDK bu kez sanırım zam yapıyor ! 25.000. Ha ama pardon orda sahaya giren şirin (!) sempatik(!) Ramboydu dimi, o zaman fazla ceza vermemek lazım, böyle adamlara ihtiyaç var değil mi. Ankaraspor ve Eskişehirspor'a stadyuma biletsiz seyirci aldıkları için 15.000 TL ceza veriliyor peki Beşiktaş'a aynı nedenden dolayı kesilen ceza ne kadar: 20.000 TL. Bobo 2 sezon önce İBB maçında gördüğü kırmızı karttan sonra hakeme dokunduğu için 5 maç alıyor ama Emre Belözoğlu 3 maç alıyor.

Bir alt postta merakla bekliyorum demiştim gelecek cezayı, bu cezaya göre PFDK'nın ne kadar tutarlı ve adaletli olduğunu görecektik (aslında görünen köy kılavuz istemiyor ama) Görüldüğü gibi açıkça bir çifte standart uygulanıyor. Bu dün böyleydi bugün böyle yarın da böyle olacak. Hani değişir diye beklemiyorum ama biri de çıkıp bu nasıl iş kardeşim siz bizim hakkımızı yiyorsunuz demiyor ya ona isyan ediyorum ben. İş boş konuşmaya gelince en önde bayrak taşıyan çok sayın yöneticilerimiz neden bu konu hakkında çıkıp bir iki kelam etmiyorlar anlamak güç. Bu kadar boş konuşan adamlara çıkıp tepki ver demekte yanlış aslında. Hak ararken bir anda bizi haksız duruma düşürme olasılıkları kuvvetle muhtemel o yüzden konuşmasınlar daha iyi.

Adalet dağıtması gereken kurumlar terazinin ayarlarıyla oynamaya devam etsinler. Nasılsa bigün bi yerden çıkar bunların acısı.

Hiç yorum yok: