14 Eylül 2009 Pazartesi

Çoban Değil Kuzu

Fenerbahçe Bursaspor maçının 24. dakikası, Fenerbahçe'nin hırçın (!) ismi Lugano rakibine girmiyor adeta hayatına kastedercesine dalıyor ve ne oluyorsa o andan sonra oluyor. Lugano kırmızı görmesin diye hakemin etrafını saran Fenerbahçeli oyuncular yılbaşında Taksim'de turist kızları taciz eden hanzolar gibi hakemin etrafındalar, çekiştiren mi ararsın formasından çeken mi ararsın ne ararsan var maşallah. Yaptığı hareketin kırmızılık olduğunu bilen Lugano ise sanki hareket ona yapılmışçasına feryat figan orada bitiyor hemen. Ama tüm bunların hiçbirine gerek yok çünkü bizim kuzu pardon çoban olayı sadece sarıyla geçiştirecek zaten, bunca itirazın hiçbirine gerek bile yok. Sarı kart çıkıyor ama Lugano hala itirazlarına devam ediyor, yahu kardeşim daha ne istiyorsun anlamıyorum ki Allah'tan belanı mı. Geçen sezon İ.Toraman'a hiç tereddüt etmeden ikinci sarıdan kırmızıyı çıkaran cesuryürek çoban o günden bugüne çobanlığı bırakıp kuzuluğa geçiş yapmış anlaşılan, yediği postalardan bunu açıkça anlıyoruz. İnönü'de 'alayınızı sikerim lan buraların kralı benim' havalarında dolaşan çoban iğne verilip uyutulan vahşi hayvanlar gibiydi bu pozisyonda. Ama pekte şaşırmamak lazım, ne de olsa biz alışkınız İnönü'de aslan kesilip başka stadlarda kediye dönenlere.

Bu arada umarım bigün Lugano Beşiktaş'ta oynar, işte o zaman görürüz bu hareketlerin bi tanesini bile yapabiliyor mu. Kart manyağı olur şerefsizim. Ülkeden kovarlar.

Hiç yorum yok: