8 Kasım 2009 Pazar

Mr. Muscle ve Müdür

Temizliğe devam ediyor bizim büyük (!) başkan. Bu boş deplasman tribünleri de bu temizliğin bi parçası. Önce kendisini temizlemesi gerektiğini anlayana kadar deplasmanlar böyle geçecek malesef. Utanmasa İnönü'ye bile almayacak bizi artık. Ne koltuk sevdasıymış arkadaş.

Ben bu yazıyı yazdım diye şimdi İstanbul Emniyet Müdürü Hüseyin Çapkın benim peşime falan düşmesin. Memlekette herşey sütliman asayiş her daim berkemal ya sayın emniyet müdürü işi gücü bıraktı bizim peşimize düştü. Neymiş başkana küfür etmişiz. E oda bize ediyo, adam tutup bize saldırtıyor, önce onu yakalasana müdüüüüür ! Küfürü hoşgörmüyorum tabi ki ama adam gibi istifa et diyince anlamıyor adam, bizde onun sevdiği tarzda tepki veriyoruz (göreve küfürle geldi) Sen önce faili meçhulleri bi çöz, esas suçluları bi yakala sonra sıra bize de gelir. Baktın olmuyo Osmaniye'ye bi telefon aç ordaki iyi bilir bu işleri az uğraşmadı bizle sonuçta.


Resim için ''Rakamla 10'' bloga teşekkürler. İzinsiz aldım kusura bakmasın :)

Hiç yorum yok: