5 Kasım 2009 Perşembe

Sinan Bolat

Standart Liege'in maçlarını 90 dakika takip etme şansımız olmadığı için maç özetleriyle yetiniyoruz ancak o kısacık özetler bile Sinan Bolat'ın ne kadar iyi bi kaleci olduğunu gösteriyor bize. 21 yaşında ancak hiçte acemi durmuyor kalede. Yaşadığımız kaleci sorunu malum. E yabancı kontenjanından dolayı kaleyi bi yabancıya emanet etme gibi bi lüksümüz de yok. Gordon, Zapo, Delgado döndüğünde 11 yabancıya ulaşacağız ! Hani bu hengamede ne kadar kafa yorulur bu konuya bilmiyorum ama kimse kapmadan gidip almak lazım bu çocuğu. Bu performansı sürerse yakında milli takımın kalesini de rahatlıkla devralır.

Almak lazım diyorum ama bir yandan da kendisi için gelmemesini istiyorum çünkü yiyeceği ilk hatalı golde adamı günah keçisi ilan edeceğiz yuhalayacağız. Kalecilere sabır gösterme konusunda hiç iyi değiliz. Defans hattını Baki-Zan-Diatta-M.Sedef-Gordon gibi adamlardan kurup kaleciyi suçlamışlığımız yok değil hani. Ulan bu defans hattının arkasında kalede Buffon-Cech-Casillas üçlüsü güçlerini birleştirse yine bişey yapamaz.

Rüştü sezon sonunda ayrılacağım falan demiş sanırım, zaten taraftar tepkilerinden sonra kalması sürpriz olur. Hakan ise artık kafa olarak bitmiş durumda, bu saatten sonra ondan bize yar olmaz. Büyük bir kaleci sorunu bizi bekliyor dostlar. Az derdimiz var ya bunu da ben hatırlatiyim dedim !

Hiç yorum yok: